Lier

20111010-204957.jpg

Auf dem weg zurück von meinem reißverschluss- und stoffdealer Stoff og Stil in Drammen, konnte ich einfach nicht anders und bin an meiner neuentdeckung vorbeigefahren. Sie liegt in Lier stadtmitte, genau gegenüber dem bahnhof und heisst Lille Stasjon. Der laden ist klein aber fein. Besonders gefällt mir die ecke mit den bunten Amy Butler und Kaffe Fassett (und all die anderen tollen designer) stoffen. Dort kann ich mich immer nicht entscheiden… Und so werden es immer mehr stöffchen als geplant (so das überhaupt der fall ist *hüstel*)

On the way back from my fabric supplier Stoff og Stil in Drammen I passed by my newest discovery: Lille Stasjon in downtown Lier. It’s a small shop, but it’s filled with treasures… I especially like the corner with Amy Butler and Kaffe Fassett fabrics. It is so difficult to decide what to have I tend to go home with more fabrics than intended (if that was the case in the first place).

Und hier ist die heutige ausbeute:

Catch of the day:


Und ich war schon fleissig!

I was not lazy!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: